اخبار و اطلاعات روز دنيا
تبدیل فرمت های ویدیویی - Any Video Converter 3.10

نوع ارائه
رایگان!
نسخه
3.10
سازنده
any-video-converter.com
حجم
22.20 مگابایت


ادامه مطلب ...


           

دانلود مستند زیر دریا - 2009 IMAX - Under the Sea

مستند زیبا و جالب IMAX – Under the Sea ، محصول سال ٢٠٠٩ می باشد.این مستند به بررسی عمق دریا در سواحل مختلف و متنوع در جنوب استرالیا همچنین در اقیانوس هند و آرام می پردازد.در این مستند تاثیر گرمای جهانی و آلاینده ها بر این نواحی بر موجودات زنده بر زیر دریا بررسی می شود.این مستند با زبان انگلیسی و با کیفیت خوب می باشد.هم اکنون می توانید این مستند جذاب را  دانلود نمایید.



ادامه مطلب ...


           

 پرده برداری از ساعت هوشمند جدید سونی


شرکت سونی از ساعت هوشمند جدید خود پرده برداری کرد. این ساعت اندرویدی اولین بار در نمایشگاه CES معرفی و به نمایش گذاشته شده بود. قیمتی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده ۱۵۰ دلار می باشد و این ساعت با هدف اتصال به اسمارت فون های اندرویدی طراحی و تولید شده است.

SmartWatch سونی بوسیله بلوتوث به اسمارت فون اندرویدی شما متصل شده و بعد از اتصال به کاربر این امکان را می دهد تا بعضی از کارهای مختلف خود را بطور مستقیم از روی ساعت انجام دهد. از جمله این کارها می توان به خواندن پیام های متنی، ایمیل ها و حتی مدیریت تماسها اشاره کرد.

برروی این ساعت هوشمند، صفحه نمایش ۱.۳ اینچی OLED که صفحه نمایشی لمسی است قرار داد که رزولوشن آن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل می باشد. همچنین برروی این ساعت به شما پیامها و تماسهای دریافتی را بصورت vibrating یا لرزش اطلاع می دهد.


 



           
28 / 1 / 1391برچسب:, :: 9:0 PM
رضا
در بازار داغ تبلت های اندرویدی و آیپد، کمتر کسی یادی از تبلت های ویندوز 7 می کند. تبلت هایی که زمانی قبل از ورود آی پد به صحنه رقابت، سهم اندکی از آن را در اختیار داشتند. شرکت هایی همچون HP و Samsung نیز سعی کرده اند تا با تولید این دسته از محصولات، همان سهم کوچک از بازار را نیز در اختیار بگیرند. یکی دیگر از دلایل فروش کم تبلت های ویندوزی، انتظار کاربران برای ورود ویندوز 8 به عرصه تبلت هاست. سیستم عاملی که رابط کاربری آن برای تبلت ها کاربرد پذیری بیشتری نسبت به ویندوز 7 دارد.

 



ادامه مطلب ...


 

                      

دو سنگین وزن اینترنت در کارزار شبکه های اجتماعی رو در روی یکدیگر ایستاده اند. برای تجزیه و تحلیل نتیجه این رقابت و آینده شبکه های اجتماعی، بهتر است با اعداد و ارقام به سنجش این دو هم آورد بپردازیم.





ادامه مطلب ...


13329168802 Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0 ، شهر را به آشوب بکشید! + دیتا

اگر شما هم سری بازیهای معروف GTA را بازی کرده‌اید و عاشق آن هستید پس باید Gangstar Rio: City of Saints را هم بازی کنید! این سری از بازیهای گیم‌لافت نوعی شبیه‌سازی از این بازی معروف بر روی گوشیهای اندرویدی و آیفون است. این قسمت از بازی در شهر ریو دو ژانیرو برزیل اتفاق می‌افتد. ۶۰ ماموریت مختلف در بازی وجود دارد و همچنین می‌توانید به طور آزادانه در شهر بگردید ، ماشین‌سواری کنید ، آدم بکشید و…



ادامه مطلب ...


نگهبان: بحث امنیت حساب های بانکی و کارت های اعتباری از داستان های حداقل دو جانبه ای است که یک سر آن مشتری و رفتار عملی وی است و طرف دیگر ماجرا هم سیستم بانکی و امنیت زیرساخت های آن است. ماجرای که به تازگی اتفاق افتاده، راه اندازی وبلاگی با ادعای فاش کردن اطلاعات ۳ میلیون کارت حساب ۲۸ بانک ایرانی است.

به گفته سایت بورس نیوز، این وبلاگ توسط مدیر سابق واحد نرم افزار یکی از شرکت های طرف قرارداد بانک ها در تولید نرم افزارهای کارت خوان و فروشگاهی و بانکداری الکترونیک راه اندازی شده است و در آن ادعا شد که پس از تلاش فراوان برای متقاعد کردن مدیران بانک های کشور و مسئولان فناوری آنها جهت رفع باگ ها و نقص های موجود در سیستم و عدم استقبال و همکاری آنها، به اجبار دست به انتشار ۳ میلیون شماره کارت و رمزحساب کاربران زده است، تا خطر بزرگی را که در کمین سیستم بانکی است گوشزد کند.

وی همچنین ادعا نموده که تقریبا اطلاعات تمامی کارت هایی که از سال ۸۷ تا ۸۹ در سیستم بانکی صادر گردید را در اختیار داشته و در صورت عدم توجه به این مشکل، آنها را هم افشا خواهد نمود. البته در وبلاگ وی مطالب دیگری در خصوص مشکلات مالی و صحبت با مدیران بانک ها و شرکت های درگیر در بخش بانکداری الکترونیک هم مطرح شده است.

علی رغم اینکه اولین پست این وبلاگ متعلق به ۱۱ روز پیش (۱۶ فروردین) است و شروع انتشار اطلاعات کارت های منتخب بانکی از ۷ روز پیش آغاز شده، تا کنون واکنش چندانی نسبت به این اتفاق در سیستم بانکی و شرکت های وابسته مشاهده نشده است. در یکی از واکنش های مطبوعاتی هم بورس نیوز روز گذشته گزارش داد شرکت محل فعالیت صاحب این وبلاگ، تایید کرده که وی مدت کوتاهی در آن شرکت مشغول به کار بوده است. اما اضافه نموده که در حال رایزنی با بانک مرکزی و بررسی صحت اطلاعات منتشر شده توسط این وبلاگ هستند و فعلا نمی توانند اعلام نظر کنند.

از دیگر سو شنیده ها حاکی از آن است که سه بانک اقدام به ارسال پیامک برای مشتریان خود جهت تغییر رمز کارت بانکی نموده اند و دو بانک خصوصی هم تمامی کارت های خود را مسدود نموده و مشتریان را مجبور به تغییر رمز کرده اند. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.



ادامه مطلب ...


           
28 / 1 / 1391برچسب:, :: 3:11 PM
مهرداد

شغل فعلی شما چیست؟ یا اینکه در آینده دوست دارید چه کاره شوید؟ می دانید کارهای مختلفی شرایط خاص خودشان را دارند و همگی با هم مساوی نیستند. موسسه ای به نام Adicio هر سال در وب سایت CareerCast.com شغل های مختلف جهان را بررسی و لیستی از بهترین شغل های جهان را منتشر می کند.

در سال ۲۰۱۲ شغل مهندس نرم افزار بهترین شغل جهان معرفی شده. کاری که طرفداران زیادی دارد و این آمار نیز نشان از اقبال گسترده به سوی آن دارد. در تصویر بالا براندون هیلکرت را می بینید. او یک مهندس نرم افزار ۳۱ ساله است که ممکن است گاهی در خانه در حالی که روی مبل اش لم داده، مشغول کار باشد. گاهی او را در یک کافی شاپ می بینید که سرگرم کار است. بعضی وقت ها نیز در دفتر کارش روی یک استارت آپ کار می کند.

این انعطاف پذیری سبب می شود که او عاشق شغل اش باشد و البته همین یکی از دلایل اصلی انتخاب این شغل به عنوان بهترین در سال ۲۰۱۲ شده است. این موسسه در بررسی اش ۲۰۰ کار را از بهترین تا بدترین رتبه بندی کرده است.


MK-BT507A_TREND_G_20120410173009 (1)fruite_narenji.jpg

در این رتبه بندی هر شغل از نظر پنج شرط مختلف شامل احتیاج های فیزیکی، شرایط کاری، درآمد، استرس و آینده کاری بررسی شده است. آنها می گویند پیشرفت فناوری سبب شده بازار تقاضای بزرگی برای افرادی که مهارت های IT دارند به وجود بیاید. انفجار اطلاعات و گسترش اینترنت باعث شده شرکت ها و دولت ها هر روز نیاز بیشتری به مهندس های نرم افزار داشته باشند و همین سبب رشد فوق العاده این شغل شده است.



ادامه مطلب ...


           
28 / 1 / 1391برچسب:, :: 3:10 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات