اخبار و اطلاعات روز دنيا

هنگامی که ویندوز ۹۸ رو نمایی شد، مایکروسافت این ویندوز را روی سی دی و بعد از آن هم ویندوزهای بعدی را روی DVD منتشر کرد.


ممکن است افراد دارای لپ تاپ هایی باشند که از درایو نوری برای نصب ویندوز برخوردار نیستند و در نتیجه برای نصب ویندوز به مشکل بر بخورند. اما ویندوز جدیدی که امروزه همه جا صحبت از آن است، ویندوز۸ است.


 






 



ادامه مطلب ...


           
26 / 2 / 1391برچسب:, :: 10:53 AM
رها

سرطانهای دهانی به ویژه در کشورهای در حال توسعه به یکی از مشکلات اساسی بهداشتی تبدیل شده اند که در صورت بی توجهی به علائم اولیه آنها، حتی می توانند تهدید کننده حیات باشند.اما کنترل دهان از نظر ضایعات مشکوک به سرطان، به ویژه در افراد سیگاری و تشخیص زودرس بسیاری از انواع سرطان های دهانی، می تواند تا حدود زیادی شانس زندگی بیمار را بالا ببرد. ‏



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:28 PM
مهرداد

حتما این صحنه را در فیلم های سینمایی زیاد دیده اید که پلیس، جاسوس ها یا کاپتان کشتی فضایی نیاز دارند که تصویری را با جزئیات بالا ببینند، پس رهبر گروه روی نقطه خاصی از عکس دست گذاشته و می گوید: «نزدیک تر برو، کیفیتش رو بهتر کن». آنگاه با تکیه بر جادوی هالیوود، به محض زوم کردن تصویری بزرگ و کاملا شفاف از متهم یا مجرم روی صفحه ظاهر می شود.



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:27 PM
مهرداد

چندی پیش از رونمایی و عرضه کارت گرافیک قدرتمند GTX 690 صحبت کردیم که به دو واحد GPU کپلر مجهز بوده و با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می گردد. حال شرکت انویدیا مدل جدیدی از کارت های گرافیک قدرتمند جی فورس را با قیمتی پایین تر و مجهز به یک واحد ۲۸ نانومتری کپلر عرضه کرده است.



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:26 PM
مهرداد

اینکه وسط روز شارژ موبایل تان ته بکشد، می تواند حسابی دردسر ساز و مشکل آفرین باشد. و وقتی داستان بدتر می شود که شما مجبور باشید بقیه روز را دور از پریز برق و شارژر (یا زمان لازم برای شارژ) بگذرانید و کارهای تان به دلیل خاموش شدن تلفن همراه عقب بیفتند. قبلا درباره راه حل آبی این مشکل صحبت کرده بودیم. و حالا قرار است محصول جدید گازی به بازار بیاید که شما را از شر جستجوی خسته کننده به دنبال پریز برق در طول روز نجات دهد.
 



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:25 PM
مهرداد

باز هم یک داستان دیگر درباره اپل! بعد از مدت ها داستان گویی، بالاخره کار بر روی تلویزیون بلند آوازه اپل توسط مدیر فاکسکان، جناب Terry Gou تایید شد. به گفته Gou کارخانه فاکسکان هم اکنون برای شروع تولید تلویزیون اپل آماده شده است. خب، این تلویزیون ویژه چه امکاناتی خواهد داشت؟ شاید برخی از قابلیت های این لیست:
‫-‬ کیفیت تصویر HD. احتمال استفاده از رتینا در این تلویزیون زیاد است.
‫-‬ بدنه آلومینیوم
‫-‬ کنترل Siri
‫-‬ تماس ویدیویی FaceTime ویژه اپل

به گفته رئیس کارخانه فاکسکان که مرکز اصلی تولید محصولات اپل است، هنوز برنامه تولید و توسعه آماده نشده است، ولی کارخانه خود را برای آن آماده کرده است. هرچند که طبق عادت دنیای تکنولوژی شایعات همیشه بسیار به حقیقت نزدیک اند و باید برای استقبال از تلویزیون اپل آماده شویم.



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:24 PM
مهرداد

اپل از زمان عرضه آیفون در سال ۲۰۰۷ از گوگل مپز بر روی محصولات خود استفاده کرده است. حتی در زمان معرفی اولین آیفون، اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل همراه با استیو جابز روی صحنه حضور یافت.

اما رابطه دو شرکت به دلیل موفقیت گوگل در عرضه سیستم عامل موبایل ویژه خودش (اندروید)، کم کم تحلیل رفته و کاهش یافت. و اکنون سایت 9To5Mac از استفاده اپلیکیشن نقشه ویژه اپل در نسخه اصلی بعدی سیستم عامل موبایل اپل (iOS 6) خبر می دهد. کاری که باعث پایان اتکای این کمپانی به محصول گوگل مپز یک همسایه کوپرتینویی خواهد شد.



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:23 PM
مهرداد

حدس و گمان درباره جزئیات احتمالی که اسمارت فون گرانقیمت و معرفی نشده ال جی را احاطه کرده اند، همراه با عکس های لو رفته، نشان از آن دارد که احتمالا این محصول فوق العاده ال جی، رقیب دردسر سازی برای One X اچ تی سی و S III سامسونگ خواهد بود.



ادامه مطلب ...


           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:23 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات